donderdag, mei 08, 2008

... ik ben toch niet gek?!?!?!?!

Vandaag gebeld naar MediaMarkt...

Eerst bijna tien minuten in de wacht gestaan voor de servicedesk.

Toen een aardige meneer eindelijk op nam, bleek hij van de afdeling administratie te zijn.

De telefooncentrale works in mysterious ways...

Dus die sympathieke kerel aan de lijn die zegt;
ik verbind je wel even door naar de servicebalie...

Wederom 7 minuten in de wacht...

De telefooncentrale werkt inmiddels op m'n zenuwen.

Iets minder sympathiek mokkel aan de lijn dat me vervolgens verteld dat het onderdeel helaas niet is na te bestellen via MediaMarkt,
het artikel niet omgeruild mag worden voor een nieuwe in dezelfde prijsklasse
en de enige andere mogelijkheid is om het apparaat op te sturen...

... maar dan wel op eigen risico, onderzoekskosten: 40 á 50 euro...
... onderzoeksduur: 4 á 5 weken...

Kosten stofzuiger: 44 euro...

Misschien kunt u een onderdelenhuis proberen?
Of gewoon een nieuwe stofzuiger kopen natuurlijk... hahaha...
GRRRRRRRRRRR!

Bedankt voor de informatie en opgehangen.

Toen PlentyParts gebeld.

Over 5 dagen en 3 euro 75 is mijn nog geen jaar oude stofzuiger weer als nieuw...

Wat nou onderzoekskosten of aanschaf kosten voor een nieuwe stofzuiger?

... ik ben toch niet gek?!?!?!?!

Geen opmerkingen: